Pirkite internetu drąsiai, o netinkamą prekę grąžinkite greitai per Omniva paštomatus su Flipo!

Grąžinant prekę, būtina laikytis šių sąlygų:
1. Norint grąžinti pas mus įsigytas prekes, maloniai prašome mus apie tai informuoti prieš grąžinimą el.paštu info@gaukpigiau.lt nurodant grąžinimo priežastį.
2. Prekė negali būti naudota.
3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę)
4. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta
5. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.
6. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta
7. Už grąžinamos prekės pristatymo išlaidas pinigai negrąžinami, šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę)

Kaip grąžinti prekę
Užpildykite prekių grąžinimo formą PASPAUDĘ ČIA
Supakuokite grąžinamą prekę ir įdėkite į Omniva paštomatą
Grąžinamos pakuotės reikalavimai: ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39 cm. Maksimalus grąžinamos siuntos svoris: 30 kg.
Pinigus į pirkėjo nurodytą sąskaitą grąžinsime per 1 darbo dieną (kai tik prekė pasieks mūsų biurą).

Paruošk tinkamai prekę grąžinimui:
1. Supakuokite siuntą ir pažymėkite siuntos sekimo numerį ant pakuotės.
2. Ateikite prie Omniva paštomatų. Arčiausiai Tavęs esantį paštomatą galite rasti čia: PAŠTOMATŲ ADRESAI 
3. Paštomato ekrane pasirink „Siųsti siuntą“ arba „Privatus klientas. Anksčiau užregistruota siunta“
4. Pasirink „Įvesti SMS gautą kodą“ ir įvesk ekrane savo siuntos numerį.
5. Ant siuntinio užklijuok atspausdintą adreso kortelę ir įdėk siuntą į atsidariusį skyrių.

Prekei neatitikus Jūsų lūkesčių per 14 dienų galite ją grąžinti ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus. 

Turite klausimų ar pastebėjimų? Susisiekime info@gaukpigiau.lt arba skambinkite +37064715130