Geriausi treniruokliai namuose ir sporto salėje 2022 metais
0 komentarų

Pastaruoju metu pastebima akivaizdi treniruoklių paklausa. Ko gero, tai nulėmė ilgai Lietuvą kaustę karantino apribojimai. Mažesnis fizinis aktyvumas ne vienam pridėjo ne vieną nereikalingą kilogramą, o uždaryti sporto klubai neleido jų padėti atsikratyti. Daugelis šiuo laiku atrado sporto namuose malonumą. Visgi, dirbant su savo kūnu be treniruoklių vargu ar pavyks pasiekti reikiamų rezultatų. Šiame straipsnyje aptarsime, kokie gi geriausi treniruokliai ir į ką reikėtų atkreipti dėmesį prieš juos įsigyjant.

 

5 geriausi treniruokliai namuose

Išsirinkti geriausią treniruoklį gali būti išties nelengva, ypač jei nesate prieš tai buvę sporto salėje ar kitaip susipažinę su treniruoklių pasiūla. Atrinkome jums 5 geriausius treniruoklius, kuriuos galite lengvai ir rezultatyviai naudoti namuose norėdami atsikratyti nereikalingų kilogramų, sustiprinti savo kūną ar tiesiog palaikyti gerą fizinę formą ar ištvermę.

 

  1. inSPORTline Madesto – geriausias elipsinis treniruoklis. Tai itin patrauklaus dizaino tyliai veikiantis treniruoklis, kurį ypač patogu valdyti. Elipsiniai treniruokliai – moterų itin mėgstama treniruoklių rūšis. Treniruotės jais reikalauja visų raumenų grupių įsitraukimo, todėl tai puikus būdas ne tik norintiems lengvos treniruotės, bet ir bandantiems atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų. Gera žinia ta, kad šis treniruoklis neapkrauna sąnarių, tad jis puikiai tiks žmonėms, kurie turi silpnesnius ar pažeistus sąnarius. 
  2. TechnoGym – geriausiais bėgimo takelis namuose. Šios firmos bėgimo takeliai iki šiol laikomi vieni geriausių rinkoje. Šie treniruokliai pasižymi ne tik moderniu dizainu, didesniu saugumu, bet ir kitais naudingais priedais, tokiais kaip sąsaja su išmaniaisiais įrenginiais, įvairių duomenų stebėsena treniruotės metu ar galimybę varžytis su draugais realiu laiku. Treniruočių bėgimo metu įdarbinamos bene visos raumenų grupės, tad tai puikus būdas sustiprinti raumenis ir didinti ištvermę. Kardio treniruotės ant bėgimo takelio padės greičiau numesti svorio.
  3. Dviratis treniruoklis. Tokio tipo treniruokliai labai primena tradicinius dviračius, tik čia minama vietoje. Treniruojantis dviračiais treniruokliais daugiausiai dirba apatinės kūno dalies raumenys. Visgi, tai treniruokliai, kuriais galima puikiai atlikti kardio pratimus, tad tai dar vienas puikus prietaisas norintiems numesti svorio. Be to, dviračiais treniruokliais galite pagerinti širdies ritmą, kraujospūdį ir bendrą savijautą.
  4. TechnoGym ir WaterPover – geriausių irklavimo treniruoklių gamintojai. Jų gaminami produktai – puikus pasirinkimas ne tik sportuojantiems sporto salėse, bet ir namuose. Patogus ir kompaktiškas treniruoklis tilps beveik visur, tad galėsite nesibaiminti dėl vietos trūkumo, o galimybė jį laikyti vertikaliai leis baigus fizinius pratimus treniruoklį patalpinti ten, kur niekam netrukdys. Irklavimo treniruočių metu dirba net 84 proc. visų kūno raumenų, tad tai puikus sprendimas tiek norintiems sulieknėti, tiek padidinti ištvermę ar sustiprinti raumenis.
  5. PROUD CHAMPION Multistation 10in1 – universalus daugiafunkcis treniruoklis, kuris pravers kiekvienam. Universalūs treniruokliai itin mėgstami dėl to, kad jais galima daryti begales įvairiausių pratimų. Proud Champion kurdami savo treniruoklių liniją itin gilinosi į klientų poreikius, todėl jų gaminiai ypač patogūs ir lengvai naudojami, o pasiekiami rezultatai išties stulbinantys. Tiesa, šis daugiafunkcis treniruoklis jūsų namuose užims kiek daugiau vietos nei paprastas bėgimo takelis ar elipsinis treniruoklis.

 

5 geriausi treniruokliai sporto salėje

Sportuodami ar užsiimdami bet kokia kita aktyvia veikla galime ne tik pagerinti ne tik savo fizinę, bet ir dvasinę sveikatą. Fizinis aktyvumas mažina kūne besikaupiantį stresą, o praleidę fiziškai aktyvią dieną greičiau užmiegame, ryte nubundame žvalesni. Kartais fiziniam aktyvumui palaikyti neužtenka namuose turimų prietaisų, tad geriausių treniruoklių ieškomie sporto salėse. Paprastai sporto salėse naudojami tik kokybiškas ir profesionaliam sportui naudojamas inventorius. Neišsigąskite – jūs neprivalote būti profesionaliu sportininku, kad galėtumėte jais naudotis! Profesionali sporto įranga parenkama tam, kad būtų patenkinti visų – tiek pradedančiųjų, tiek profesionalų – poreikiai, o treniruokliai atlaikytų didelius per visą dieną tenkančius krūvius. Ko gero pastebėjote, kad kai kurių rūšių treniruokliais sporto salėse dirbama be pertraukų, o kiti beveik visą laiką būna laisvi. Deja, bet ne visada tai, kas populiaru yra geriausiais pasirinkimas. Pristatome jums 5 geriausias treniruoklių rūšis, kurias galite rasti sporto salėse.

  1. Bėgimo takeliai – puikus būdas pradėti mankštą. Akivaizdu, kad vos atėjus į sporto klubą pirmiausias darbas – apšilti. Išjudinti ir paruošti mankštai raumenis gali bėgimo takelis. Turbūt pastebėjote, kad sporto salių lankytojai savo fizinių pratimų seką dažnai pradeda nuo vis greitėjančio judėjimo bėgimo takeliu. Taip lankytojai informuoja savo kūną apie padidėjusį aktyvumą, leidžia jam po truputėlį prisitaikyti prie situacijos.
  2. Elipsiniai treniruokliai – ypač moterų mėgstama treniruoklių rūšis. Tiek anksčiau įvardytas bėgimo takeliai, tiek elipsiniai treniruokliai yra puiki priemonė atlikti kardio pratimus, kurie padeda numesti svorio ar sustiprinti viso kūno raumenis. Sportuojant su elipsniais treniruokliais sąnarių apkrovos mažesnės, todėl tai ypač tinkanti treniruoklių rūšis turintiems sąnarių problemų.
  3. Daugiafunkciai treniruokliai – geriausias pasirinkimas sporto salėje. Jei lankote sporto salę, turbūt, pastebėjote, kad daugiafunkciai treniruokliai itin mėgstami norinčių auginti raumenis. Lengvas svorių keitimas padeda nusistatyti reikiamą treniruotės sunkumą, o tai, kad šis treniruoklis neturi jokių automatiškai besislankiojančių, besisukančių detalių, kaip bėgimo takelis, signalizuoja galimybę pačiam pasirinkti fizinio aktyvumo intensyvumą.
  4. Sparčiai populiarėjantys plaukimo, irklavimo ir slidinėjimo treniruokliai puikiai tiks norintiems sulieknėti ar sustiprinti visas raumenų grupes. Vis dažniau galima pastebėti, kad sporto salių lankytojai dairosi į būtent šiuos kardio treniruotėms tinkančius treniruoklius. Plaukiojimas, irklavimas ar slidinėjimas išties puikios sporto šakos, kurios padeda sustiprinti visus kūno raumenis. Ne ką mažiau naudingi ir šias sporto šakas imituojantys treniruokliai.
  5. Kiek mažiau pastangų reikalaujantys, tačiau ne ką mažiau paklausūs – dviračiai treniruokliai. Šie treniruokliai iš esmės primena dviračius, tik, kad ir kiek jais bemintumėte, liksite toje pačioje vietoje. Galimybė keisti treniruotės stiprumą ir intensyvumą šios rūšies treniruoklius paverčia itin paklausiais.

 Derėtų nepamiršti, kad norint pasiekti geriausių rezultatų sporto klube reikėtų padirbėti su keliais treniruokliais. Kartais nuspręsti kokios rūšies treniruokliai jums labiausiai tiktų gali būti nelengva, todėl rekomenduojame pradėjus sportuoti kreiptis į savo sporto klubo trenerius, kurie padės sudėlioti jums tinkamiausią užsiėmimų seką. 

 

Kaip išsirinkti sau tinkamą treniruoklį namams

Geriausias treniruoklis yra tas, kurį naudojate su malonumu. Apgalvokite, kokią kūno vietą, kurią raumenų grupę norite stiprinti ir pagal tai rinkitės jums tinkamiausią variantą. Mylintiems dviračius puikiai tiks elipsiniai treniruokliai, besimėgaujantiems bėgimo teikiamais malonumais – bėgimo takeliai, o norintiems sustiprinti skirtingus raumenis rekomenduotume rinktis daugiafunkcį treniruoklį. Visgi, nepamirškite atkreipti dėmesio ir į treniruoklio dydį – tikime, kad nei vienas nenori užgriozdinti namų erdvės. Geriausias sprendimas gyvenantiems nedideliuose būstuose – sulankstomi ar lengvai išardomi treniruokliai. Renkantis geriausią treniruoklį namams labai svarbu ir tai, kiek žmonių ir kaip dažnai juo naudosis. Be to, reikėtų atkreipti dėmesį į parametruose nurodytus svorio ribojimus. Jei naudotis treniruokliu planuoja visa šeima ir dažnai, rekomenduotume pasižvalgyti po profesionalams skirtą asortimentą. Tokie treniruokliai tvirtesni ir atsparesni didelėms apkrovoms. Dar vienas labai svarbus klausimas, į kurį turite atsakyti prieš pirkdami treniruoklį – koks yra jūsų tikslas. Siekiant numesti svorio paprastai rekomenduojami treniruokliai, kuriais galite atlikti kardio pratimus – bėgimo takeliai, elipsiniai treniruokliai, dviračiai. Norėdami sustiprinti viršutinės kūno dalies raumenis turėtumėte apsvarstyti irklavimo, plaukimo treniruoklius, o štai siekdami sustiprinti apatinę kūno dalį – steperius ar dviračius treniruoklius. Viso kūno raumenų stiprinimui rekomenduotume atkreipti dėmesį į slidinėjimo ar daugiafunkcius treniruoklius. Be to, lengvoms treniruotėms namuose galite naudoti ir kur kas pigesnius, tačiau tokius pat efektyvius sporto reikmenis, tokius kaip elastinės juostos ar gumos, gimnastikos kamuoliai, įvairūs svarmenys, sukimosi diskai, atsispaudimų rankenos ir kt.

Norite palikti komentarą?

Daugiau naudingų patarimų

  1. Sodo paruošimas vasaros sezonui: ką vertėtų žinoti?